6. Zgłoszenia niegwarancyjne

Opublikowano: 09.05.2022

W przypadku stwierdzenia przez Wykonawcę (Gwaranta) wad opisanych w pkt. 2 ppkt 3, koszt przyjazdu serwisu/serwisu zdalnego i ewentualnej naprawy pokrywa mieszkaniec.

Koszt roboczogodziny jednego pracownika to 200 zł netto + ew. dojazd.

 

 

Aktualności

  • W związku z zakończeniem realizacji projektu „Czysta Energia Blisko Krakowa” Mieszkańcu pamiętaj, że: Nie możesz nic zmieniać w [więcej...]
  • W związku z licznymi zgłoszeniami mieszkańców związanymi z wyłączaniem się inwerterów w instalacjach fotowoltaicznych Stowarzyszenie [więcej...]
  • Informujemy mieszkańców, iż przepisy ustawy Prawo Budowlane, wskazują konieczność dokonania zgłoszenia instalacji fotowoltaiczne - o mocach [więcej...]

Gminy realizujące projekt

WP-Backgrounds by InoPlugs Web Design and Juwelier Schönmann