7. Co zrobić gdy serwis gwarancyjny nie spełnia oczekiwań?

Opublikowano: 09.05.2022

Należy pisemnie lub mailowo zgłosić ten fakt do gminy (link: http://www.czystaenergia.bliskokrakowa.pl/kontakt/), opisując dokładnie w jakim zakresie serwis gwarancyjny  nie spełnia Państwa oczekiwań, w szczególności należy opisać terminy zgłoszeń oraz terminy i  sposób reakcji serwisu gwarancyjnego. Gmina korzystając z uprawnień wynikających z umowy z firmą Inergis wyjaśni wątpliwości i może naliczyć Wykonawcy kary umowne

 

 

Aktualności

  • W związku z zakończeniem realizacji projektu „Czysta Energia Blisko Krakowa” Mieszkańcu pamiętaj, że: Nie możesz nic zmieniać w [więcej...]
  • W związku z licznymi zgłoszeniami mieszkańców związanymi z wyłączaniem się inwerterów w instalacjach fotowoltaicznych Stowarzyszenie [więcej...]
  • Informujemy mieszkańców, iż przepisy ustawy Prawo Budowlane, wskazują konieczność dokonania zgłoszenia instalacji fotowoltaiczne - o mocach [więcej...]

Gminy realizujące projekt

WP-Backgrounds by InoPlugs Web Design and Juwelier Schönmann