10. Jakie są obowiązki serwisowe INERGIS?
Opublikowano:
09.05.2022
- Organizacja nieodpłatnych przeglądów serwisowych w okresie gwarancji, w terminach opisanych w pytaniu nr 8 wraz z dostarczeniem niezbędnych części zamiennych, materiałów konserwacyjnych i eksploatacyjnych wykorzystanych podczas przeglądu.
- Wykonanie wszelkich usług serwisowych i gwarancyjnych (usunięcia wad) w okresie gwarancji, w tym ponoszenie kosztów robocizny, materiałów, sprzętu i części.
- Gwarancja nie obejmuje wad:
- powstałych na skutek działania Siły Wyższej albo wyłącznie z winy użytkownika lub osoby trzeciej, za którą Gwarant nie ponosi odpowiedzialności,
- wynikłych z winy użytkownika lub osoby trzeciej, za którą Gwarant nie ponosi odpowiedzialności, w tym uszkodzeń mechanicznych, chemicznych, termicznych lub celowego uszkodzenia, a także eksploatacji i konserwacji w sposób niezgodny z zasadami eksploatacji i Instrukcjami użytkowania, które zostały przekazane przez Gwaranta i w oparciu o które zostały przeprowadzone Szkolenia,
- będących następstwem samowolnych napraw lub napraw przeprowadzanych przez osoby nieuprawnione,
- uszkodzeń powstałych w wyniku stosowania nieoryginalnych lub niezgodnych z zaleceniami producenta materiałów eksploatacyjnych.