3. Jakie są obowiązki serwisowe INERGIS?

Opublikowano: 09.05.2022
  1. Organizacja nieodpłatnych przeglądów serwisowych w okresie gwarancji, w terminach opisanych w pytaniu nr 8 wraz z dostarczeniem niezbędnych części zamiennych, materiałów konserwacyjnych i eksploatacyjnych wykorzystanych podczas przeglądu.
  2. Wykonanie wszelkich usług serwisowych i gwarancyjnych (usunięcia wad) w okresie gwarancji, w tym ponoszenie kosztów robocizny, materiałów, sprzętu i części.
  3. Gwarancja nie obejmuje wad:
  • powstałych na skutek działania Siły Wyższej albo wyłącznie z winy użytkownika lub osoby trzeciej, za którą Gwarant nie ponosi odpowiedzialności,
  • wynikłych z winy użytkownika lub osoby trzeciej, za którą Gwarant nie ponosi odpowiedzialności, w tym uszkodzeń mechanicznych, chemicznych, termicznych lub celowego uszkodzenia, a także eksploatacji i konserwacji w sposób niezgodny z zasadami eksploatacji i Instrukcjami użytkowania, które zostały przekazane przez Gwaranta i w oparciu o które zostały przeprowadzone Szkolenia,
  • będących następstwem samowolnych napraw lub napraw przeprowadzanych przez osoby nieuprawnione,
  • uszkodzeń powstałych w wyniku stosowania nieoryginalnych lub niezgodnych z zaleceniami producenta materiałów eksploatacyjnych.

Aktualności

  • W związku z licznymi zgłoszeniami mieszkańców związanymi z wyłączaniem się inwerterów w instalacjach fotowoltaicznych Stowarzyszenie [więcej...]
  • Informujemy mieszkańców, iż przepisy ustawy Prawo Budowlane, wskazują konieczność dokonania zgłoszenia instalacji fotowoltaiczne - o mocach [więcej...]
  • Informujemy że od 14.04.2020 r. przedstawiciele  firmy INERGIS będą kontaktować się z Państwem w celu wykonania oceny technicznej. Gminy [więcej...]

Gminy realizujące projekt

WP-Backgrounds by InoPlugs Web Design and Juwelier Schönmann