11. Krótki opis procesu przy czasowym demontażu instalacji

Opublikowano: 09.05.2022
  1. Mieszkaniec zgłasza do gminy wniosek (w formie pisma/maila) o wyrażenie zgody na czasowy demontaż instalacji wraz ze wskazaniem przyczyny i okresu wyłączenia.
  2. Gmina po pozytywnym rozpatrzeniu wniosku przesyła wniosek mieszkańca do INERGIS.
  3. INERGIS bądź firma przez niego wskazana ustala z mieszkańcem termin demontażu i ponownego montażu instalacji oraz ustala koszt takiej usługi, który ponosi mieszkaniec (ustalenia te powinny mieć formę pisemną).
  4. W uzasadnionych sytuacjach dopuszcza się możliwość zlecenie prac innej firmie (nie wskazanej przez INERGIS), w takim wypadku INERGIS zastrzega sobie prawo do odpłatnego odbioru wykonanych prac.
  5. Po wykonaniu usługi INERGIS informuje gminę o ponownym uruchomieniu instalacji.

Aktualności

  • W związku z zakończeniem realizacji projektu „Czysta Energia Blisko Krakowa” Mieszkańcu pamiętaj, że: Nie możesz nic zmieniać w [więcej...]
  • W związku z licznymi zgłoszeniami mieszkańców związanymi z wyłączaniem się inwerterów w instalacjach fotowoltaicznych Stowarzyszenie [więcej...]
  • Informujemy mieszkańców, iż przepisy ustawy Prawo Budowlane, wskazują konieczność dokonania zgłoszenia instalacji fotowoltaiczne - o mocach [więcej...]

Gminy realizujące projekt

WP-Backgrounds by InoPlugs Web Design and Juwelier Schönmann